onsdag, mars 30, 2011

Smycken och sånt

Halsband är lite min grej liksom. Och helst långa med ett fint hänge. De flesta har jag köpt själv medan andra är presenter. Två är favoriter. Hjärtat med orden "Heart of gold", som min kärlek gav mig, och berlocken, som jag har fått av min fina familj. Jag äger en ring. Och den älskar jag. Och jag älskar personen som gav mig den. Klockor använder jag mest som en accessoar. Skärp likaså. Örhängen glömmer jag alltid att sätta på mig, men jag tycker det är fint som tusan.




4 kommentarer:

Linn sa...

Du har så fina smycken! = )
De 2 halsbanden är även mina favoriter bland alla!

Saralou sa...

Ååh den där guldberlocken har ju jag också, fast med en annan bild i. Gillar den jättemycket jag med!

Lovis sa...

det är så snyggt med långa halsband med stora hängen direkt på en vit vägg!

Villa Viola sa...

Ja, visst är de fina! Skulle vara roligt att se ditt halsband Sarah.