tisdag, november 27, 2012

Alex och Sigge pratar i mina öron medan jag drar barnvagnen backe upp och backe ner i elljusspåret. De bjuder verkligen på allt i sin podcast. Tankar, skratt och tårar. Jag rekommenderar er att lyssna på den.

Huvudvärken blir allt intensivare och återkommer allt oftare så nu har jag besökt optikern och provat ut glasögon. De jag valde kändes så himla rätt just där och just då, men om jag känner mig själv rätt så kommer jag antagligen ångra mig inom kort. Det är nog det sämsta med mig, eller det som är minst bra kanske jag ska säga för att inte vara så hård mot mig själv. Att jag är velig till tusen.

Franke är en liten linslus som snällt lyder mig när jag vill fota honom. Eller så kan man säga att han gör allt för lite snask. Fin blir han iallafall.




5 kommentarer:

Sarah sa...

Haha, det är som att läsa om mig själv! Jag har precis lyssnat färdigt på senaste avsnittet av Alex och Sigges podcast och senast igår satt jag och letade nya bågar på nätet men gav upp eftersom jag inte kunde bestämma mig för vad jag ville ha =)

Får man komma och hälsa på nån dag runt jul och nyår eller? Är ledig där i ett par veckor, vore så kul att ses!

Villa Viola sa...

Haha, vad roligt Sarah. Vi är fortfarande lika veliga alltså. Men självklart, det skulle vara jättetrevligt att ses! Kanske ska höra med de andra tjejerna om vi inte ska ses på en julfika allihopa. Kram

Sarah sa...

Haha, ja den där veligheten kommer nog dessvärre aldrig försvinna =) Skulle va jättekul att ses allihopa!

kollijox sa...

naw, så gosig! måste lyssna på det där programmet ;)

lillaicaica sa...

Den där vovven är för söt alltså!
Hade jag haft tiden hade jag lyssnat på mer poddar,läst mer bloggar.. jag lyssnar ibland på Alex frus podd Hannah och Amanda.
kram, Ica