måndag, augusti 13, 2007

Franke, min vän!


Detta är min lilla vän Franke.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Han är ju bara för go'! / Ann

Anonym sa...

Franke är helt underbar! Härligare hund finns bara inte..!!
Jag är en väldigt stolt moster!
Kom snart och hälsa på Franke, du vet vad som väntar: En massa bus och mys! Kramar

Anonym sa...

Nu får du snart ge dig! Skriv, skriv skriv nån gång då! ;-) / Ann

Villa Viola sa...

Haha, ja jag ska! Jag har bara lite svårt att ta mig i kragen...

Anonym sa...

JIIIIIHHHHAAAAA! SWEET, ÄNTLIGEN ETT INLÄGG!!!! Snyggt jobbat din gamla blogg-marrodör!!!

Villa Viola sa...

Hihi, det är några veckor gammalt men snart kommer det nytt och fräscht:)

Anonym sa...

Underbart! Det ser vi fram emot :-)

Anonym sa...

Han är bara såå fin och såå charmig Franke boy!