måndag, februari 21, 2011

Pyssliga presenter

En födelsedagsmiddag. Två pajer. Tre marschaller. Fyra väninnor. Den femte som saknades. Skål för livet och vänskapen. Samtal om tåg, husdjur och kärlek. Sällskapsspel som gick över till skratt och magknip. Röda läppar. Dans till 90-talets hits.

Vilken lycka jag har som fick den här underbara boken med fina baktillbehör till. Jag brukar ju faktiskt läsa dessa damers inspirerande blogg.

Jag fick även en fin ask med choklad och en pyssel-bok. Den innehåller allt möjligt roligt, som till exempel hur man syr ett par filttofflor eller hur man gör sin egen body scrub. Perfa ju!


Chokladen njöt jag av igår kväll. Iklädd pyjamas och morgonrock. Framför SVT play. I soffan.

1 kommentar:

Anna sa...

Åh, du är hur välkommen som helst att slå till, om du vill. Det gör mig själaglad. Men det värmer bara att du är sugen. Tack!

(och du beskriver så himla fint, man är där i tanken!)