onsdag, juni 15, 2011

Badrumsrenoveringen har startat

Brak. Och donk. Låter det i badrummet. Och aj. En kofot på ett smalben. Vi har inlett renoveringen av badrummet. Och först ska allt rivas ut. Men kanske att vi sparar handfat, toalett och badkar som går i en turkos nyans. Snabba fingrar över tangenterna för att leta efter inspiration. Svart- och vitrutigt golv tänker jag mig. Och så kanske vitt kakel. Om det inte blir för blekt mot de turkosnyanserade badrumsmöblerna grubblar jag. Och så vill jag ha ett fönster såklart. Och gärna i retrostil så att det passar ihop med övriga badrummet och huset. Men var hittar jag såna? Tusan. Att det ska vara så svårt.


Bilderna har jag lånat från Byggfabriken.

2 kommentarer:

Linn sa...

Golvet kommer att bli kanonsnyggt!! = ) Ta inte för starka färger på väggarna bara, då kommer ni nog ångra er! Vitt blir nog kanonbra!

Kajsa sa...

Skitsnyggt!! Helt i min smak :)